Postopek prijave in oddaje zaključnega dela
Postopek prijave in oddaje zaključnega dela je objavljen v Navodilih za izdelavo zaključnega dela na študijskih programih prve, druge in tretje stopnje FVV UM s Priloga A: Citiranje in navajanje uporabljenih virov APA. Pri navajanju in citiranju po 7. izdaji APA vam je lahko v pomoč tudi Kratek pregled primerov.
Navodila
- Postopek prijave teme, oddaje zaključnega dela in izvedba zagovora
- Navodila o pripravi in oddaji elektronske oblike zaključnih del na DKUM ter pogojih za začasno nedostopnost vsebine zaključnega dela
- Navodila o preverjanju podobnosti vsebine elektronske oblike zaključnega dela z drugimi deli
Podaljšanje teme zaključnega dela
Študent lahko pred potekom roka za izdelavo zaključnega dela, določenega s sklepom o zaključnem delu, na Komisijo za študijske zadeve FVV vloži vlogo za podaljšanje roka veljavnosti teme. Tema se lahko podaljša za največ eno leto.
Osebe brez statusa – strošek prijave in podaljšanje teme zaključnega dela
S 1. 10. 2022 dalje se v skladu z drugim odstavkom 15. člena Navodil o prispevkih in vrednotenju stroškov na Univerzi v Mariboru vsem osebam brez statusa zaračuna strošek prijave teme zaključnega dela na 1., 2. ali 3. stopnji študija po veljavnem ceniku, in sicer ne glede na to ali so posamezniki bili vpisani na redni ali na izredni študij.
Osebam brez statusa študenta se podaljšanje veljavnosti teme zaključnega dela zaračuna, medtem ko se študentom s statusom podaljšanje veljavnosti teme ne zaračuna.
Prispevek za prijavo teme zaključnih del 1. in 2. stopnje za osebe brez statusa (redni in izredni študij) znaša okvirno 86,00 EUR, prispevek za prijavo teme 3. stopnje za osebe brez statusa znaša okvirno 170,00 EUR.
Prispevek za podaljšanje veljavnosti teme zaključnih del 1. in 2. stopnje za osebe brez statusa (redni in izredni študij) znaša okvirno 69,00 EUR.
Plačilne naloge posredujemo po pošti.
Navedeni stroški na način in po navedenih postavkah se začnejo zaračunavati s 1. 10. 2022, torej od študijskega leta 2022/23 dalje.
1. in 2. stopnja študija
Zagovor zaključnega dela na 1. in 2. stopnji študija praviloma poteka v slovenskem jeziku. Zagovor je javen ter naj bi trajal največ 30 minut. O zagovoru se vodi zapisnik. Najprej predsednik komisije predstavi študenta in pojasni postopek zagovora. Študent predstavi svoje zaključno delo, zlasti namen oz. cilje, metode dela, pomembnejše ugotovitve in uporabnost rezultatov dela. Čas predstavitve zaključnega dela je omejen na največ 15 minut. Sledijo vprašanja članov komisije in odgovori študenta nanje. Komisija se v odsotnosti študenta dogovori o uspešnosti zagovora ter poda končno oceno.
Podelitev diplomskih listin
Diplomantom se podeljujejo diplome v pomladnem, poletnem in jesenskem terminu, v skladu s koledarjem za tekoče študijsko leto. Referat za študentske zadeve obvesti diplomante o datumu slavnostne podelitve diplomskih listin na posebnem vabilu, ki mu je priložen protokol podelitve diplomskih listin.
Rok za prijavo teme, oddajo zaključnih del v referat in zadnji rok zagovorov za študente državljane Republike Slovenije in držav članic EU, ki se želijo v prvem prijavnem roku v študijskem letu 2022/2023 vpisati na magistrski ali doktorski študijski program Varstvoslovje
- temo zaključnega dela je potrebno prijaviti najkasneje do petka, 20. 5. 2022;
- zaključno delo je potrebno oddati v referat najkasneje do ponedeljka, 22. 8. 2022;
- datum zadnjih zagovorov je 2. 9. 2022.
Roke je potrdil Senat FVV 22. 12. 2021.
Rok za prijavo teme, oddajo zaključnih del v referat in zadnji rok zagovorov za študente Slovence brez slovenskega državljanstva ter tujce – državljane držav nečlanic EU, ki se želijo v prvem prijavnem roku v študijskem letu 2022/2023 vpisati na magistrski ali doktorski študijski program Varstvoslovje
- temo zaključnega dela je potrebno prijaviti najkasneje do ponedeljka, 9. 5. 2022
- zaključno delo je potrebno oddati v referat najkasneje do petka, 3. 6. 2022
- datum zadnjih zagovorov je ponedeljek, 13. 6. 2022
Roke je potrdil Senat FVV 22. 12. 2021.
Dokumenti - 1. stopnja
- Obr. ZD-0: Prijava teme zaključnega dela
- Obr. ZD-1: Izjava mentorja o ustreznosti zaključnega dela
- Obr. ZD-2: Izjava o avtorstvu in istovetnosti tiskane in elektronske oblike zaključnega dela
- Obr. ZD-3: Izjava o objavi osebnih podatkov
- Obr. ZD-5: Oddaja zaključnega dela in potrdilo o poravnanih obveznosti
Oddaja dispozicij in zaključnih del - 1. stopnja
- Navodila FVV: Izdelava zaključnega dela
- Priloga A: Citiranje in navajanje uporabljenih virov APA
- Predloga: Dispozicija FVV
- Predloga: Dispozicija FVV (za študente VS programa IV, ki so bili v 1. letnik vpisani v študijskih letih 2011/12 ali 2012/13)
- Predloga: 1 stopnja FVV
- Predloga: 1 stopnja FVV (za študente VS programa IV, ki so bili v 1. letnik vpisani v študijskih letih 2011/12 ali 2012/13)
Dokumenti 2. stopnja
- Obr. ZD-0: Prijava teme zaključnega dela
- Obr. ZD-1: Izjava mentorja o ustreznosti zaključnega dela
- Obr. ZD-2: Izjava o avtorstvu in istovetnosti tiskane in elektronske oblike zaključnega dela
- Obr. ZD-3: Izjava o obdelavi osebnih podatkov
- Obr. ZD-5: Oddaja zaključnega dela in potrdilo o poravnanih obveznosti
Oddaja dispozicij in zaključnih del - 2. stopnja
- Navodila FVV: Izdelava zaključnega dela
- Priloga A: Citiranje in navajanje uporabljenih virov APA
- Predloga: Dispozicija FVV
- Predloga: 2. stopnja
3. stopnja
Tehnični pregled doktorske disertacije
Pred zagovorom doktorske disertacije študent mehko vezan izvod doktorske disertacije pošlje na naslov Fakulteta za varnostne vede, Kotnikova ulica 8, 1000 Ljubljana s pripisom »Za oblikovno-tehnični pregled«. Izvodu obvezno priloži izpolnjen obrazec ZD-4 (Tehnični pregled doktorske disertacije).
Študent je o ustreznosti doktorske disertacije obveščen pisno v petih delovnih dneh. Ko je doktorska disertacija tehnično in oblikovno ustrezna, študent ponovno odda elektronski izvod doktorske disertacije s prilogami v sistem e-diplom na spletno stran Digitalne knjižnice Univerze v Mariboru (DKUM).
Število izvodov zaključnega dela
Študent študijskega programa 3. stopnje odda v referat za študentske zadeve toliko mehko vezanih izvodov doktorske disertacije, kolikor je določenih članov komisije za zagovor naloge. Najkasneje v roku dveh tednov po uspešnem zagovoru doktorske disertacije odda kandidat v referat za študentske zadeve štiri vezane izvode doktorske disertacije.
Dokumenti 3. stopnja
- Obr. ZD-0: Prijava teme doktorske disertacije
- Predlog za mentorja pri doktoratu
- Predlog za somentorja pri doktoratu
- Predlog za zunanjega strokovnjaka
- Strokovno mnenje o temi doktorske disertacije
- Priporočila za analizo virov in utemeljitev izvirnosti teme doktorske disertacije
- Obr. ZD-1: Izjava mentorja o ustreznosti zaključnega dela
- Obr. ZD-2: Izjava o avtorstvu in istovetnosti tiskane in elektronske oblike doktorske disertacije
- Obr. ZD-3: Izjava o obdelavi osebnih podatkov
- Obr. ZD-4: Tehnični pregled doktorske disertacije
- Obr. ZD-5: Oddaja zaključnega dela in potrdilo o poravnanih obveznostih
- Doctoral dissertation topic application
- Proposed (co)supervisor
- Scientific activity of proposed external expert
- Expert opinion on the doctoral dissertation topic
- Recommendations for analysing literature sources and proving the originality of the doctoral dissertation topic
- Rules and regulations on doctoral studies at the University of Maribor
- Doctoral thesis topic approval
Oddaja dispozicij in zaključnih del
- Navodila FVV: Izdelava zaključnega dela
- Priloga A: Citiranje in navajanje uporabljenih virov APA
- Predloga: Dispozicija FVV
- Predloga: 3. stopnja